Downloads

 

Fysiotalks symposium 24 maart 2016

Dataverzameling LDK Nivel Pitch verzorgd door Lando Koppes

Gross mOtor Development of Infants using home Video registration with the Aims Pitch verzorgd door Marike Boonzaaijer

Business modellen Fysiotherapie Pitch verzorgd door Rutger IJntema

Professioneel omgaan met agressie in de zorg Pitch verzorgd door Rob den Dolder

 

Presentatie Peer review bijeenkomst 29 juni 2015

Peer review Dorien Ginsel CoE Shoulder Disorders 29 juni 2015

Laatste Nieuws

Regioavonden: Tour de SKF

woensdag, 4 oktober

Twee vragen worden nu veelvuldig gesteld door onze collega’s. De eerste betreft de visitatie, hoe, wat, wanneer, de tweede hoe om te gaan met de data en benchmarken. Logische vragen nu het Keurmerk groeit en wij met zijn allen de volgende stappen zetten. Nu kunnen wij deze vragen natuurlijk per mail beantwoorden maar het leek […]

» lees meer

Bewijs van deelname aan congressen en symposia

vrijdag, 25 augustus

Fysiotherapeutische beroepsverenigingen of het Keurmerk zelf organiseren geregeld activiteiten voor haar deelnemers. Door deel te nemen aan (internationale) congressen en symposia kunt u KU (kwaliteitsuren) opbouwen. Hiervoor dient u een bewijs van deelname te uploaden in uw portfolio. Het bewijs van deelname vindt u onder het kopje ‘downloads’. Het document zal door de therapeut ingevuld worden […]

» lees meer

Data aanlevering in ClaudicatioNet is mogelijk

ClaudicatioNet therapeuten met een Keurmerkregistratie kunnen nu vanuit het EPD de behandelgegevens van patiënten met Claudicatio intermittens versturen. Dit zal moeten gebeuren door data van Claudicatiopatiënten aan te leveren via LDF. Keurmerk therapeuten kunnen zich kosteloos kunnen aanmelden bij de landelijke database fysiotherapie (LDF) en daarmee de koppeling tussen het EPD en de LDF realiseren. […]

» lees meer

Klachtenregeling

vrijdag, 26 mei

Door Keurmerk Fysiotherapie is een pool van mediators opgezet die kunnen worden ingezet door de klachten- en geschillencommissie indien nodig.  In eerste instantie pakt onze klachtenfunctionaris een klacht op met patiënt en therapeut, maar als hier onvoldoende succes is bereikt kan de klachtenfunctionaris één van de mediators benaderen om een gesprek tussen patiënt en therapeut te […]

» lees meer